Alla inlägg den 29 april 2009

Av Natalie - 29 april 2009 15:19

Attans vad varmt. Me like, nästan för härligt alltså! Finns det någon dummare än mig som klär sig i helsvart? Oh no. Idag var det skolans FN & Kulturdag som började med att vi skulle hålla en lektion om barnarbete för 3or och 2or. Det var ju kul, tror dock att de flesta hatar mig nu för de verkade vilja hålla tyst på mig!:$

Sen var det mode- och dansföreställning, väldigt duktiga var alla. Senare var det sista föreläsningen om FN i aulan då gick vi in, tog närvaro och satte oss. Då såg jag EXIT, så jag och Sanna smög ut och tog oss friheten att sluta tidigare! :D Hoppas inte vår lärare såg oss eller att någon tjallar! För såna gillar vi inte. I alla fall sen gick jag i alla fall och solade. Men nu när mitt solkort tar slut så ska jag steka ute. Då blir det finare färg men längre tid, surt.

Nu blir det min psykologibok som gäller, drömde dock att jag fick 18p på provet, vilket jag blev glad över. Får jag det så kommer jag att tro på drömmar.

                

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards