Alla inlägg under februari 2009

Av Natalie - 28 februari 2009 22:24

Åh great movie, college road trip, - fylld med skratt! Såg den här med min familj minus två. Den var väldigt bra, sen mot slutet är det min mamma som börjar böla så börjar jag böla för hon bölar och ja, kvinnor. Men men min kväll har iaf varit great, riktigt mysigt att umgås med familjen sådär ibland. Bara det att jag har ingen aning om vad jag ska göra. Förslag?



            

Av Natalie - 28 februari 2009 16:07

Det blev slottsskogen trots allt, främst barnens zoo, det var väldigt trevligt. Kallt men behagligt så sätt. :) Men nu skall jag iaf äta, är döhungrig. CIAO!

Btw ikväll blir det mys med film, godis & popcorn under en filt, så jävla bra!

Grattis Catharina på din födelsedag!

Av Natalie - 28 februari 2009 12:55

Efter en lång dag i skolan igår, mötte Andreas upp mig efter dansen med fyra röda rosor och en merci-ask. Väldigt gulligt, som vanligt. Jag som blev bara glad för att han stod där utanför. Hur snygg som helst med, oxå som vanligt.
Iaf så vi drog mot honom, stannade upp på ica och köpte lite american prylar. Så som coca-cola vanilj, hur gott som helst och hur länge sen som helst. Så vi spelade guitar-hero, battlade mot varandra, askul. Sen vart det middag, mums texas ribs, så jävla gott. Sen vart det let's dance och mys, alltså en väldigt perfekt dag framtill att man var tvungen att dra hemåt... :(

                                 
Btw, någon mer som ville att Elisabeth skulle åka ut istället för Carl-Jan?


Iaf, vaknade rätt precis och här sitter jag med mitt te och dricker de. Har precis ätit frukost och ska snart iväg, få se vart det blir men det blir nog med mamma och Kevin. Skridskoråkningen blev inställd så en runda i slottsskogen är lika mysigt, om det nu blir av. Sen blir det film. Alltså, chilla-dag!

Av Natalie - 26 februari 2009 21:31

Efter att ha sörjt min älsklings-ring så fick jag dessa ringarna av min mamma igår! <3

Av Natalie - 26 februari 2009 21:27

Nu har det bakats en jätteplåt med chokladkaka och två små former varav chokladkaka och sockerkaka. Känns som jag har en stor leverans på gång, vilket jag har. Men nu sitter jag här och väntar på att de andra ska bli klart.

                        

Av Natalie - 26 februari 2009 19:49

Jag kom precis hem från Kevins skolteater (min lillebror blev svart över en dag för han skulle spela en av björnarna i Guldlock), så jag är lagom seg. Men det var kul faktiskt. :) Tog några bilder för att visa mig vara en stolt storasyster! Jag minns då man sjöng för en hel publik utan ha en aning om hur det låter och hur det var utan att bry sig om att folk dömmer. Åh nostalgi.

            

Iaf nu ska jag baka en chokladkaka för pappas jobbarpolare (bara för att jag kan sånt, haha) och för min lillebrors "fritidsfest". Jag tror att min blir minst lika fin... eller inte. Får se. :)

Av Natalie - 26 februari 2009 16:13

26/2:

Gud vad dåligt psykologin gick. Ska väl göra om det vid ett sådant tillfälle. Aja, can't blame it, pluggade ingenting typ. Men om man hade pluggat hade det varit busenkelt. Fan!

Iaf efter skolan gick jag och Sanna till torget, och hon försöker intala mig att köpa låga converse och jag vill oxå samtidigt som jag vill ha båda. Vilka i-landsproblem jag har! Efter det gick jag och tränade, ett hårt pass. Det satt gött, sen efter en varm dusch så sitter jag här med en morgonrock och bara tar det lugnt. Sjukt skönt.

Av Natalie - 25 februari 2009 21:11

Jag förstår faktiskt varför det är 18årsgräns. För vilka vill ha 16åringar springa runt där inne med falskleg? Det blir bara barnsligt. Såg precis på några bilder där jag fann en 92:a i bilden, vad kan hon vara 16, ska fylla 17. Ändå, även om det är ett år. Vänta tills du blir 18 fyllda. Jag är duktig som väntar, 15dagar kvar sen blir jag 18år. What a feeling, please believe me! Eller inte.

Åh juste, det var psykologi jag skulle studera...fan.

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards