Alla inlägg den 18 april 2009

Av Natalie - 18 april 2009 13:33

Härligt väder, oh jag blir så glad av det. Imorse eller aa, vid lunch träffade jag Izabelle så gick vi och solade så nu är vi bruna & glada! ;)

Nu håller i alla fall jag på att fixa mig för jag ska vara med min älsklings Andreas idag. Men ja, ni får ha en bra lördag! Pusspuss!

Av Natalie - 18 april 2009 01:23

Idag var det tänkt att tillägna tid åt vårt ego! Sånt är behövligt. Det började med att vi skulle iväg och sola på sun hawaii. Elak jag var som bokade en med bättre rör till Sandra så hon äntligen får färg. Och resultatet blev att hon fick färg!! Läs och häpna!
 
          

Sedan applicerade vi på vår ansiktsmask som rengörde på djupet. Och skrattade åt varandra för vi såg så roliga ut med våra sjuka humor! <3 Samtidigt som vi åt vit choklad med jordgubbsbitar i, rekommenderas stort!


Och sedan gjorde vi vaniljmilkshake som blev ganska gott för nybörjare och kollade på talang 2009. Sedan kom Stefani över hit och snackade kärleksliv, klippte lite av mitt slitna hår! Hon är så duktig att jag blir så stolt över henne. Ärligt talat så litar jag inte på frisörer för de klipper aldrig som man vill ha det. Stefani däremot var försiktig och jag litade på henne, att hon skall få ha mitt hår i hennes händer. Då är det guldvärt!


Hoppas ni hade en bra fredag, nu ska jag i alla fall försöka komma till sängs. Puss & godnatt!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards