Alla inlägg under augusti 2008

Av Natalie - 21 augusti 2008 23:55

Fan vad jag längtar efter att komma igång & dansa, eller överhuvudtaget komma igång med ett stadigt träningsschema, det är verkligen något jag ser framemot. & jag hoppas verkligen inte att pluggandet kommer att hindra mig från det, för det vart tänkt att jag ska satsa stenhårt på skolan & jag ska se till att klara mig! Det är trots allt 2månader kvar till sportlov, dvs 8veckor! Chill.


kram på allihopa! / Natalie

Av Natalie - 20 augusti 2008 08:47


*När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne!
*När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne!
*När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!
*När hon börjar svära åt dig .... Kyss henne och säg att du älskar henne!
*När hon är tyst .... Fråga vad som står på!
*När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!
*När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka!
*När hon ser ut som värst .... Säg att hon är vacker!
*När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!
*När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne!
*När hon är rädd .... Skydda henne!
*När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
*När hon retar dig .... Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
*När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!
*När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen!
*När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
*När hon tar tag i din hand .... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
*När hon "bumps" in i dig .... "Bump" in i henne också och få henne att skratta!
*När hon berättar en hemlighet .... Håll den hemlig!
*När hon tittar dig i ögonen .... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
*När hon saknar dig .... Är hon sårad på insidan!
*När du krossar hennes hjärta .... Försvinner aldrig smärtan
*När hon säger att det är över .... Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!
*När hon laddar upp den här texten .... Vill hon att du ska läsa den

Av Natalie - 19 augusti 2008 23:39

jag är allmänt glad idag. vet inte dock varför men glad är jag iaf!:D roliga människor på msn, snackar med oscar om typ allt & ingenting. pierre är ovanligt rolig idag:D hmm.. har iaf vart & tränat idag, 1h intensivpass & 1h på wii fit. det vart jobbigt ska jag säga dig! men jag överlever! haha!

ångest, skolan börjar på måndag, samtidigt som jag ser framemot så vet jag vad det väntar. men plugget får man ta igenom som man alltid har gjort!


glad glad glad! jag tror att det är vågens förtjänst:D haha. BAMSEKRAM TILL ER ALLA:D 

Av Natalie - 18 augusti 2008 23:23

denna dag spenderade jag med min älskling. vi glodde film & hade det allmänt mys måste jag själv säga! han gör mig så jävla lycklig att ord inte räcker till att beskriva det! du är så jävla bra, du förstår inte! kommer iaf sakna sönder dig nu när du ska till kreta :( 7dagar!! då kommer jag sakna när vi pratar i telefon om kvällarna, ditt smsande.. men glöm fan inte bort mig för du kommer finnas i mina tankar dygnet runt. <3 du är mitt solljus, mitt ögonsten, mitt allt. jag älskar dig! 080208 until forever.

Av Natalie - 8 augusti 2008 22:12

6 månader idag med min älskling <3

<3

Av Natalie - 6 augusti 2008 02:54

6månader med världens bästa Andreas! (L)

Du förstår inte att du gör mig till världens lyckligaste varje gång du rör vid mig, varje gång du tittar på mig, varje gång du pratar till mig, varje gång du ler åt mig. Varje dag med dig är speciella, allt från att vi inte gör något till att vi gör massa fina grejjer tillsammans med dig. Att bara hålla i din hand, gör mig varm i kroppen. Jag har inte bara världens mest bästa pojkvän utan jag har hittat en kille i mitt liv som gör mig glad, som jag känner mig trygg hos & som jag främst ser som en pojkVÄN. De 6första månaderna är bara en börja av allt. En kille som dig trodde jag aldrig skulle finnas, inte ens i drömmarna, men ta-da, jag håller min drömkille i handen & det gör mig till världens lyckligaste!

[ ½år - 6mån - 181dagar ]
Love can touch us one time. And last for a lifetime.


Jag lär aldrig hitta de rätta orden att beskriva för dig hur mycket jag bryr mig om & älskar dig men jag har hela livet på mig att ens försöka! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards