Alla inlägg den 3 april 2009

Av Natalie - 3 april 2009 16:38

Sista lektionen var såklart dans. Så det enda jag tyckte var kul sådär var att vi övergav fantasy - vår girly-girl dans för en stund och körde på en ny elektronic dans! Den är hur läcker som helst, som de började på förra veckan så kände mig helt retard när jag skulle hänga med, för nu skojar jag inte att den går 70km/h.

Men ja, vi får se hur det går. Efter påsklovet ska vi ha tre tillfällen på fredagar då vi har pardans igen, med lite blandade killar från skolan som går i antingen hockey och basket, om jag har fattat rätt så är det de två grupperna. Så hoppas det blir kul och att vi inte glömmer bort våra två koreografier till avslutningen. Känns som vi inte kommer att hinna. Det är trots allt bara 68dagar kvar till skolavslutningen, INGENTING!!!:D

Vi får hoppas på att vi ser lika eleganta ut som vår danslärare Charlotte Sinclair och Hasse ;D Men nu ska jag njuta av mitt påsklov! CIAO!



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards