Alla inlägg den 10 april 2009

Av Natalie - 10 april 2009 19:57

Åh vad härligt, var ute med lillebror i över en timme och spelade fotboll och frisbee! Imponerad blev han allt när han såg mina gamla fotbollsskills;) Men han är så grymt duktig på att kasta frisbee, alltså hur i helskotta gör man? Jag finner ingen logik!

Men för att avsluta det hela så skulle jag ta emot en boll, och när jag skulle ta emot den med foten så halkar jag på bollen och hamnar på rumpan! Nu har Kevin något att berätta till hela familjen. (Han har redan börjat med mamma)

Men nu blir det talang och så ska vi gotta oss!!
Ha en trevlig kväll! =)

Av Natalie - 10 april 2009 18:37

Åh, det är alltid lika angenämt att träffa Michelle, man blir alltid så glad! Det började med att jag  träffade upp henne och vi åkte in till stan, och det såg så sjukt mysigt ut att vara ute i solen och sitta på uteserveringar! Men det var fullt överallt, men då lät en glassbar mycket mycket mycket trevligare så vi åkte in till Linné och blandade glass. Åh herre vad gott det var! Så satt vi ute och åt den, minst 20grader i solen, (det lovar jag Michelle). Efter lite mingel, bestämde vi oss att gå hem ända från linné till frölunda, vi är så duktiga! :) Så i det goa vädret,  hade vi vårt girl-talk! Me like. And me like Michelle very mucho!

    
Glassbaren Baron rekommenderas då man får glass så det rinner över. Sen gjorde vi en fin investering: för varje kula går 1kr till SOS-byar i Afrika så vi skänkte 4kr var. Vi är så snälla!:D 

Sen när jag kom hem helt utmattad, gick jag och solade så jag hoppas på lite mer färg. Känns som jag blir blekare. Läs och häpna; gick över dit med bara shorts!! Eller a, min topp och jeansjacka med. Annars hade det varit kinky!

Av Natalie - 10 april 2009 13:19

Nu är jag fixad, om man ens kan kalla det för fixat? ;D

                                             
            Mina svarta jeans(leggings?), vit topp med rosett och converse.
              Jag gillar att allt förutom skorna kommer från Gina tricot.


                     

               Hahaha, här får ni något att skratta åt medans jag är borta! :D
                                                  
        CIAO CIAO!

Av Natalie - 10 april 2009 12:06

Godmorgon,
Åh, jag är ganska nyvaken må jag säga och jag sitter här, på hopp att vakna till! Snart ska jag träffa den mest efterlängtade Michelle! Vi får hoppas att långfredagen inte gör så mycket, dessutom måste jag tanka på min mobil.

Sen får vi hoppas på att den här dagen känns lång, eller hur? :)

Ha en underbar dag, PUSSPUSS!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards