Alla inlägg under december 2008

Av Natalie - 22 december 2008 22:34

vänner, var finns meningen i ordet? att man finns och vet att man är vänner eller att man umgås med dem? jag har min familj, pojkvän och en vän som jag trivs att umgås med. andra hör inte av sig, eller så trivs jag inte helt enkelt i deras sällskap. men egentligen, varför skall man ha flera vänner? det är väl bättre att ha just den vännen som man trivs ihop bäst än att de är så falska så man kan bada bland dem? äh.. GOD JUL! btw. så har jag idag, 22december08, handlat klart alla julklappar, fan vad svårt det var! ihh! men men det ska bli mysigt med jul. <3 puss och god jul till er alla från mig!

Av Natalie - 13 december 2008 16:49

alltså det är bara 5 dagar kvar sen får vi jullov!! men ja, min lärare är så snäll att hon sätter ett stort jävla historiaprov på en måndag, så nu vet ni iaf hur min helg kommer att se ut. plugga, plugga och film! :) men eftersom att det är sista helgen innan julen så kan jag faktiskt gå med på det, fan vad sköönt! åh..känner inte så jävla pepp att dansa på julavslutningen.. :/ men men ..om det är vad som krävs så får vi väl göra det! hoppas det går bra..

saknar dig dig dig dig tvärmycket älskling<3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards