Alla inlägg den 16 april 2009

Av Natalie - 16 april 2009 21:17

Godkväll, idag har jag försökt mig på psykologin, och jag börjar förstå i alla fall lite grann, men det är en bra start. På tal om andra läxor, så har jag en historia läxa tills imorgon, men jag har glömt boken i skåpet. Hon får förstå det.

          
Remember att jag skulle lägga upp en bild på resultatet av min kroppsmodifiering? I keep my word som jag skrev i detta inlägg!

               
Jag gillar hur kärlekshandtagen vill framhävas och säga hej till er med! Så de hälsar så gott till er!

Av Natalie - 16 april 2009 14:00

Dagarna passerar snabbast förbi när man har prov! När man ska ha prov, det vill säga, om ungefär en vecka. Då tänker man att man har gott om tid på sig att plugga en stund varje dag eller varannan. Men dagarna går så fort! Man hinner inte reagera tills man sitter på skolbänken och stirrar ner i ett frågefyllt papper.

Jag ska ha psykologiprov om precis en vecka, och om två veckor till har jag ytterligare ett till, psykologiprov. Alltså ska jag plugga idag, sen på söndag igen... För jag har lagt upp det så att jag får inte plugga under helgen. Det är tabu! Det är viktigt att ha helg, göra och fokusera på annat än skolan! Eller hur? Men sen så har jag tre dagar till. Alltså har jag totalt 4dagar + (annat plugg som kommer komma emellan) på mig att läsa 50sidor i psykologin alltså ~20% av boken!

Better get this party...book started!
Får se om jag hinner sola samt träna idag? Man får prioritera det viktigaste som i detta fall blir plugget -.-

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards