Alla inlägg den 22 april 2009

Av Natalie - 22 april 2009 23:19

Psykologiprovet kommer gå bajs imorgon, men det skiter jag i för nu har jag i alla fall försökt och det är jag nöjd med. Även om jag kommer få världens ångest till juni när jag ser betyget VG och tänka tillbaka på det här inlägget och bli arg på mig själv. Jag borde fan gå i en kurs; Så här blir man nöjd med sig själv och slipper all presentationsångest. Det hade varit något, jag är grymt deprimerad och det är fan i kombination med PMS = stay away from me. Borde faktiskt trycka en sån t-shirt. PMS= STAY AWAY!

I alla fall , nu ska jag försöka sova och ha en fin dag på stan imorgon med Sanna. Det blir att hitta ett paket till Bellis, prova en klänning till mig, fixa dricka, och sola senare på kvällen. Det låter väl som en bra dag? Godnatt allihopa!

Av Natalie - 22 april 2009 17:46

Åh nu har jag äntligen kunnat sitta ner. Har haft för mig massor nu i skolan sen var det att jag skulle på en arbetsintervju direkt efter dansen. Får hålla tummarna och hoppas att det gick bra. Träffade även på Mona & Shadi på torget, hihi, alltid trevligt att träffa på Mona som jämt är så glad!:D Love it!

Men men har precis ringt gina tricot så imorgon blir det oxå en fullproppad dag. Ska hinna med massor. Men jag la iallafall undan min klänning som ska passa mig annars blir jag ledsen i ögat. Men ja, nu blir det duschen som gäller och ska begrava mig med psykologiboken tills jag sover. (Får se till att sova tidigt;) haha)

Men Puss&Kram, så ska jag försöka uppdatera emellanåt bara för att ni längtar!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards