Alla inlägg den 6 april 2009

Av Natalie - 6 april 2009 23:55

Godkväll! Idag var det stan med Bellson som gällde. Hittade lite saker, och saker som inte klädde mig fast var väldigt fina, då blir man ledsen i ögat:(

                                         
Här ser ni lilla Natalie som är helt fel klädd, med en yllekappa? Inte okej i stan!

Sen bar det av till mc-donalds för att få i Bella lite mat, som fick ta en liten genväg i munnen. Hihi, senare träffade vi Petter, Alle och Michael, mucho trevligt.

                              
Choklad milkshake, cheeseburgare och pommes som var för jävla saltade:( Njöt inte så mycket alltså:(

         
Fick iaf med mig hem ett par jeans(leggings?), ett baslinne, och blev av med ett presentkort på JC. (Köper aldrig kläder där) Så det blev ett par strumpor (vem fan köper sånt liksom?) och en hippiepannband!

Det är alltid trevligt när man får med sig något hem från stan. Och btw, jag blev kär i den nya magnum temptation chocolate!! MUMS, måste jag säga!

Det var iaf min dag i korta drag! Hoppas ni har fått en trevlig start på lovet!
PUSSPUSS!

Av Natalie - 6 april 2009 11:42


- Shoppa med Izabelle
- Sola på solarium
- Träna trots att det är lov!
- Umgås med vänner jag vanligtvis inte träffar på fritiden.
- Plugga engelska och (psykologi ifall jag orkar)
- Njuta av påsklovet


Oj vilken jobbig vecka, känns bra att ha det så här, får se hur det går. 
=)

Av Natalie - 6 april 2009 11:39

- Bli frisk för att kunna träna minst 3gånger
Jag hade ett pass i friskus, danspass *2, lördag- friskuspass, söndag- arméträning. Alltså 5 tillfällen, gött. 

- Göra klart geografiarbetet, helt och hållet
Do did done!

- Fixa legget!
Hatar att behöva säga så här med, jag har iaf papprena för att göra det. 

- Plugga till historiaprovet
Gjorde provet och nu är det bara att vänta på resultat!

Av Natalie - 6 april 2009 11:25

Godmorgon, jag har varit uppe nu i 45minuter. Jag överträffar mig själv ganska ofta! Men jag har iaf ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag träffa Bellis sen sola och åka in till stan. Ska bli trevligt!

Dessvärre har jag träningsvärk efter Andreas dumma magövningar. Då man ska knappa in ett nummer med bena rakt ut i luften, rak som en planka. Minns man inte numret får man börja om! :(  Men det var mest kul! Sen tog det lite på andra ställen, så mer sånt här så är jag redo för beachen 09 ;) (hoppas jag)

Men ni får ha en toppen dag! Puss på er!

Av Natalie - 6 april 2009 00:06

Såg precis Marley and me. I princip så var det en hund-film. Tidigare förstod jag mig inte på hundkärlek faktiskt, det är bara djur, tänkte jag. Men faktum är att det är många som fäster sig vid sina hundar. De blir mer som deras syskon. Likasom syskon vill även de bli älskade. Jag tror jag har insett mer om hur kärlek till hundar är, då jag har vänner som har hundar. Som verkligen bryr sig om dem och visar kärlek. Det får mig att se på ett annat sätt.

Kommer nog överväga och skaffa hund när jag blir äldre och skaffar familj. Det är typ som körsbären i toppen av en glass. Men det var en fin film rakt igenom. Så fick mig att bli tårögd (som vanligt).

                                

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards