Alla inlägg den 1 april 2009

Av Natalie - 1 april 2009 18:21

Dagen är här, den alla har väntat på! :)

Idag var det en väldigt kort dag i skolan, man kan ju säga att vi bara hade matte för på samhällen gick jag och Bella till hjällbo för att vara dansledare för en sjätteklassare!:) Det gick hur bra som helst och vi blev hur poppisar som helst;) Eller hur Bella?;)

Sen när man är hemma och grejer så återstår detta, det är sol ute, och vi har fullspäckat med prov. Tur att vi har lov nästa vecka! Det är oxå bara 70dagar kvar till sommarlovet, INGENTING. Okej någonting men inte mycket!! Jag längtar så mycket, speciellt efter att vara brun och använda mina sommarskor!

Ne nu ska jag plugga effektivt, så slipper jag ha så mycket till imorgon, då jag bara har en lektion, lalala! Jag älskar eget arbete, då kan man ta ut sovmorgon! PUSS!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards