Alla inlägg den 15 april 2009

Av Natalie - 15 april 2009 17:29

Oh vad segt det var att vakna imorse! Men det var ändå ingen lång och seg dag. Började kvart i elva och slutade halv fyra för att dra in till stan och fixa jobb, och han skulle höra av sig innan sommaren. Yey...då ska vi prata ännu mer business. Så tack till Michelle som tipsade! <3


Snart ska jag i alla fall börja plugga psykologi, men jag har bestämt mig. Om provet går dåligt (vilket det kommer att göra) så får jag ändå VG i slutbetyg, för jag behöver hela 30poäng för att få MVG och det krävs mer än att bara göra ett prov. Så jag ska lära mig och vara nöjd med betyget. Även om det svider...Får ta igen på B-kursen!

Senare ska jag, min syster och Izabelle sola och bli bruna och fina, hoppas vi!;) Eller vi hoppas för min systers skull! Men ni  får ha en underbar dag! Sköt om er! :*

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards