Alla inlägg den 19 april 2009

Av Natalie - 19 april 2009 19:14



- Franskaläxa till tisdag
- Hjälpledare i Friskus
- Intervju *håll tummarna*
- Plugga psykologi (prov på torsdag)
- Köpa present till Bellis
- Fixa alkohol -.-
- Vara barnvakt med Andreas
- Fira Izabelle!
- Sola solarium
- Träna minst 3gånger

Av Natalie - 19 april 2009 19:09

- Plugga till engelska. (Prov på tisdag)
Det gick inte så bra, eftersom att jag var mest stressad. :(

- Gruppintervju *håll tummarna*
Det gick bra med tanke att jag fick en enskild intervju!:)


- Träna minst 4gånger
I tisdags, onsdags och fredags...dvs 3gånger.

- Börja plugga till psykologi

Jag började och tröttnade lika snabbt! Men ja, jag började iallafall!

- Göra klart diktanalysen
Så duktig var jag som gjorde klart den och lämnade in den!

- Sola solarium
Ajemen, sola solarium var det enklaste & de farligaste jag har gjort nu i veckan!

- Åka intill stan 
Ja, det hann jag också minsann och fixade till det dära jobbet!

- Jobba på friskus
Det fixade jag till med, jag är så himla duktig.

Av Natalie - 19 april 2009 18:53

Fredag 17/4:
Jag & Sandra ägnade kvällen för en riktig girly-girl kväll riktigt uppskattat var det! :)


Lördag 18/4:
Jag spenderade denna dagen med Andreas. Vi hade det mysigt som vanligt, tog en promenad i solen, spelade guitar hero (klarat hittills 3låtar på expert) samt zappa på tv:n. Chillkväll är uppskattat! <3


Söndag 19/4:
Underbara Bella erbjöd mig en resa till Ullared, hon är så gullig!:) Så vi åkte  dit och blev arga för det fanns inga fina kläder alls. Jag ville ju komma hem med fler påsar! Men kom hem med lite saker som är lite nödvändiga. Som t.ex BH ... i min eftertraktade storlek.
              
Två paket strumpbyxor (nödvändigt), två BH som går att användas i halterneck, nagellack och små saker till håret. Sen så köpte jag lite fler saker som jag helst inte vill visa i bild av flera orsaker. Gåva till min lillebror, till mamma och pappa. Snällis är jag. Detta kalaset gick bara på 550:- totalt.

Nu ska jag sätta igång att plugga psykologi lite, efter lite updates om hur veckan gick! Pusspuss!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards