Alla inlägg den 2 april 2009

Av Natalie - 2 april 2009 21:25

NATTA JAG VILL HA BARN!! jag höll en vecka gammal bäbis i min famn och det var som gjort för mig!!:(
Sa då min kära vän Izabelle (så nu vet hela världen att hon vill ha barn, precis som jag vill ha och nu vet alla det!)

 

HAHA, men byt ut hela sammanhanget mot ett par skor:

NATTA JAG VILL HA ETT PAR NYA SKOR!! jag tog på mig dem och de var som gjorda för mig!! :(

Seriöst, min humor <3 hahahaha!!

Av Natalie - 2 april 2009 21:16

"Jag är ledsen om det var ngt oläpligt som skrev till dej tidigare, Det var mina "Kompisar" som hade mitt lösenord till min BDB inlagt på sin dator, Så jag ber verkligen om ursäkt"

Aja, det kändes lite bättre att det är bara folk som är rastlösa. Precis som jag är just nu, -rastlös!

Orkar verkligen inte plugga just nu, är verkligen inte pepp på det. Aja får se hur provet går imorgon! :)

Av Natalie - 2 april 2009 14:24

Jag fick precis höra från en random kille på bilddagboken att jag är tjock.

Okej, låt oss säga att jag är en anorektiker som strider med min kropp, är en normalbyggd vanlig tjej och anser sig själv vara tjock, men mot alla nära och käras vilja, så får man höra motsatsen. Snacka om hur dåligt man hade mått? Även om jag inte är den anorektikern som strider med sin kropp så tar jag ändå åt mig för att det är så. Känner mig dålig över att jag har gått upp i vikt, för att jag inte är lika bra på att träna lika mycket, ser mig själv som tjock vissa dagar då man inte alls trivs med sig själv. Så får man höra den kommentaren. Även om jag skulle väga 150kg så ska jag inte få höra sånt, det handlar om moral och princip. Vissa människor tycks inte förstå det. Tjock eller inte, det behöver inte vara någon som behöver påpeka sånt!

Av Natalie - 2 april 2009 13:40

Fan att solen inte lyste upp dagen, idag som den gjorde igår.

Iaf, jag började 11.50 och hade min enda lektion och slutade 12.57 för att vara exakt! Hur skönt som helst, sen lämnade jag in mitt  geografiarbete och bara njöt av att traska hem! Vet inte varför, men jag känner mig fortfarande dålig sen jag var sjuk. Har ont i halsen, och förkyld sen så tixar mitt öga, från ingenstans.

Ska först äta, göra mig någon smoothie, ta det lugnt innan jag sätter igång med att plugga historia. Så ska jag försöka uppdatera om något intressant händer i mitt liv, vilket är näst intill omöjligt. Jajo, men ha det fine!


                        
       Ge mig solsken, ge mig värme och sommar, ge mig lov! -HOLD ON!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards