Alla inlägg den 4 april 2009

Av Natalie - 4 april 2009 14:17

Nu har jag fixat klart mig och kommer förmodligen inte blogga något under dagen. Men snart ska jag njuta av solsken & fånga dagen! Ha en bra dag!


               

Av Natalie - 4 april 2009 11:55

Igår var jag med Izabelle och vi gick på café. Mucho mysigt sen minglade vi runt till stan & träffa dessutom Michael så vi cruisa lite. Dock blev jag jävligt åksjuk, så hade världens huvudvärk! Men nog om det. :D

Imorse vaknade runt 8.00, var i sängen i en timme för jag skulle vara hjälpledare idag i friskus så blev en tidig morgon. Marcella, som jag tidigare inte träffat på, var så sjukt trevligt och ville verkligen satsa, och sånt tycker jag är väldigt kul. Effektivt och bra pass, me like! Nu är jag liksom uppe, har redan ätit lunch, inte brunch, nej LUNCH! Ovanligt för att vara mig liksom!

Men snart ska jag iväg och sola, måste få färg innan jag smälter in bland mina vita väggar! Senare ska jag träffa Andreas, så det kommer nog bli trevligt.

Men ni får ha en bra lördag, och så får vi hålla tummarna för Bellson! :) <3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards