Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Sammanfattning av helgen

Av Natalie - 26 april 2009 23:13

24/4 fredag;
Jag var med Sanna efter skolan sen senare på kvällen spenderades det lite tid med familjen!

25/4 lördag;
Idag firade vi vår Izabelle, och hade det allmänt trevligt. Middag, glass-swisch, paket och hela köret!  Vi bara pratade och så, men så börjar hennes granne sparka på hennes ytterdörr!! Vi blev hur rädda som helst:$ sen går han upp sen kommer han ner och gör samma gång, några gånger. Men sen drar han till med ett basebollträ, man bara what a fuck? Då ringde vi polisen och de fick komma.

Men mitt i det seriösa när alla snacka med polisen var det jag, Elin och Nathalie i rummet och höll på. När Nathalie visar sitt ap-ansikte så brast vi, alltså herregud, kunde inte andas när den kommentaren kom av Elin; "Alltså Natha du är ett levande bevis på att människor har varit apor!". Oh herre gud vad jag dog! På en av bilderna ser vi mig och Natha på golvet och kippar efter luft!



Sedan stack vi ut & skulle egentligen till BLVD men var för sent ute, vi som ville dansa skorna av oss. Men vi hamnade på Chez Amiz och jag upptäckte andra sidan av chez, men lite bättre musik. Bra kväll! Hoppas Bellis fick en härlig vistelse på krogen! ;)

Söndag 26/4;
Jag var fett bakis, men så ringer Zara och säger att det är barnkalas, typiskt. Men man får ju ställa upp och lite extra cash är det aldrig fel på!  Men det blir ju bättre att komma upp än att ligga i sängen bara. Och så är det barnkalas nästa söndag med. Men i alla fall, när jag kom hem så gjorde jag en läxa, att besvara historiafrågorna, done! Sen stack jag ut på promenad med Sandra! Senare på kvällen träffade jag min älskling, vilket var länge sen och har saknat honom så mycket! <3 Längtar tills vi får vår mysdag snart igen! <3

Men när jag kommer hem, så checkar jag mail och ser att jag inte fick mc-tjänsten, blev rätt nere men ja, jag har ändå det andra jobbet men aja...bättre än inget alls! Sen så kommer jag inte jobba precis varje dag och det är ju bra! (För att trösta mig själv). Aja, better luck next time. Ska aldrig äta på mc-donalds mer!!! Oh herre jag kommer bli så smal! På tal om mat, vill fan ha en macka innan jag går och lägger mig så PUSS på er!

 
 
Stefan

Stefan

27 april 2009 21:59

Nu har ajg hittat din blogg med då Natta.

Usch då :s är som hos min systers och henens killes lgh.

Borås största Ghetto är det och det skjuter in rakter i bervådan så mattorna började brinna. Sedan kom ungarnas föräldrar och skulle slå ihjäl min syster :/

Som tur är kom polisen snabbt.

Men ser ut och vart en trevlig tjejfest du vart på =)

http://www.garaget.org/Volvo_760_GLE

 
Natalie

Natalie

28 april 2009 13:23

Sv till Stefan: Ja det är fan helt sjukt att det finns såna människor!!

Men tjejkvällen var mysig! :D

http://nattavemannars.bloggagratis.se

 
Ingen bild

din Älskling

28 april 2009 17:03

låter som en kanon helg men söndagen var helt underbar!! längtar också till nästa mysdag!

 
Natalie

Natalie

28 april 2009 21:49

Sv till min älskling: Ja min helg var toppen!:)

http://nattavemannars.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 2 maj 2009 01:04

Nu finns min blogg tillgänglig & observera att denna bloggen inte kommer att försvinna men den kommer inte att uppdateras. http://stylebynatalie.blogg.se/...

Av Natalie - 1 maj 2009 23:32

Oh herregud. Har hittat världens finaste platåskor, och jag vill ha dem. Jag är redan kär. Tänk att en bild gör att jag, seriöst faller! Kärleken finns på bianco, såg de redan på tidning för några dagar sen men då kommer det upp på en blogg som jag l...

Av Natalie - 1 maj 2009 21:02

Ja, egentligen skulle vi ju gå på liseberg? Men nej, det var den längsta kön bara att komma in så dagen på liseberg ska vi förskjuta. Så istället åkte vi och handla och jag köpte mig (eller mamma köpte till mig) vecko revyn och satte mig ute i solen ...

Av Natalie - 1 maj 2009 20:49

Dagen började med att jag träffade upp dessa godingarna och åkte till kannebäck, där vi var sist & firade valborg!Jag måste bara säga att detta var den bästa valborgen på flera år. Det vart nytt härligt folk speciellt "härliga" var Linnéa & Agge, lär...

Av Natalie - 1 maj 2009 13:09

Första maj och solen skiner! Som innebär att jag & mina tre syskon ska på liseberg idag. Min lillebror Kevin som har precis blivit 140 är orolig för att inte få åka något för de kommer tro att han är 139,5. Han är nästan lite patetisk som mig när jag...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards