Alla inlägg den 14 april 2009

Av Natalie - 14 april 2009 22:16

Ärligt talat, även om rykterna skulle stämma och hon skulle vara otrogen mot sin Nils. Varför ska man lägga sig in i hennes privatliv utanför bloggen? Jag stör mig så mycket att folk vill jämnt förstöra för att hon har lyckats. Inte nog med att hennes blogg har hackats så ska man sprida falska rykten. Som jag med störst sannolikhet tror på att de är falska. Varför? Det är bara att läsa av bloggen, hon speglas lika mycket och verkar verkligen inte vara den sortens människa. Hon är mogen och är en fantastisk bloggare.

Ibland kan man ju skratta åt hennes slarvfel med bokstäver, men det är i princip det enda felet man kommer hitta. Och kanske störa sig på några saker. Men ingen är perfekt, verkligen inte för alla hennes 500.000 (fler?) läsare!

Av Natalie - 14 april 2009 16:43

Vilken slitsam dag! Började som sagt 9.45, letade upp min engelsk-lärare och jag fick börja med provet 10minuter innan de andra. Oj oj, men jag var sjukt stressad och gjorde jättedåligt ifrån mig, då menar jag jättedåligt. Men det gör inte så mycket, hon lär ändå inte höja mig till mvg som hon har sagt i två läsår.

Sen begav jag mig av till arbetsförmedlingen och hade gruppintervjun som jag inte alls såg som ett jobbintervju. Man skulle berätta utifrån sina erfarenheter om en dålig och en bra service och bara välja en av gruppen (hela gruppen bestod typ av 25personer). Det var helt ovärt. Men de ska tillkalla några till en enskild intervju, det  blir bergis inte jag. Utmärkade mig inte på något sätt. Men det var ändå roligt att vara där:).

Tog i alla fall sällskap med Emelie som också var där, till torget och avslutade min franskalektion med att få läxa. Dock fick jag reda på en glad nyhet, på provet som vi hade innan påsk fick jag 100.5 av 114. Inte illa, tycker jag eftersom jag tyckte verkligen att det gick bajs!


              
Såhär såg jag ut idag, med väst & adidaströjan såklart, annars hade det blivit kallt. Ljusa jeans och vitt linne, matchade jag med mina favorit converse! (Nej jag är inte gravid även om det ser ut som det!)


Snart är det friskus som gäller, så ska äta sen iväg. Pusspuss! Hoppas att ni har haft en bra dag!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards