Alla inlägg den 24 april 2009

Av Natalie - 24 april 2009 22:25

Äntligen helg, right? Efter skolan åkte jag till Sanna där provade vi klänningar och skor, och jag kära ner mig i ett par skor som Sanna hade. Det var en touche av Askungen. Skon satt perfekt på mig, ska nog sno till mig dem och lämna en lapp där de står "förlåt:$". Men i alla fall sen tog vi en promenad i det fina vädret i majorna och satte oss vid plaskis! Drack cola och njöt av vårt intima sällskap;).

Sen bedrog jag mig hemåt, en urladdad mobil är aldrig kul? Men då satte jag mig framför talang 2009. Det var inte alls många som häpnade mig förutom två stycken, han som knöt skorna genom att skaka på foten samt han som skrev en låt om att vara homofil! Hur kul som helst!! Programledarna är pricket av i:et, så jävla galet roliga!

I alla fall, nu fortsätter min kväll med film med chips & popcorn! PUSS!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards