Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Natalie - 28 mars 2009 11:41

Godmorgon, jag har varit uppe sedan en timme tillbaka, väldigt ovanligt för min del! Känner mig iaf lite bättre, förutom att jag har huvudvärk och så men det ska fixa sig.

Igår var jag med min älskade Bellis och Dillan och såg på lets dance finalen och Magnus vann! Även om jag hejjade på båda så var han snäppet över. Men ingen kunde blunda för Lailas sista underbara dans. Den var så vacker, och såg verkligen ut som en proffsdansare. Båda förtjänade glas-skon men Magnus har verkligen bevisat det med hans 150kg:s kropp.

Idag ska jag gå över (okej åka buss samt gå) till Andreas, får se vad vi hittar på. Jag ser mest framemot Earth Hour. Haha, undrar hur mörkt det blir? På tal om det, borde nog släcka här inne till en börja?  - DONE.

Imorgon ska man ställa fram klockan, inte bra. Kommer vara så himla trött på måndag, tror jag? Iaf, ha det bra allihop. PUSS

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards