Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Natalie - 14 mars 2009 12:19

Nu kan jag iaf passa på att berätta om min lyckade 18årsdag! Till en börja hemma, åt vi gott och sen var det tårtatime och presenter. Nöjd! Men ja, först bedrog jag och Sandra för att möta upp Stefani. Så vi började på sticky fingers som sagt, massa goda mjölkdrinkar och så.

Sen drog vi vidare ännu en gång till studentklubben för att checka läget där. Fri entré för dem med piercing (äntligen kom min piercing till en nytta), så det var nice. Tog en drink där. Men sen skulle vi iväg och träffa Ville och Diego, och det är en bra matchning.



Så vi drog till Rockbaren och avslutade där kan man säga. Hade det hur trevligt som helst. Även om vi ännu en gång ville dra vidare så upptäckte vi att Flame var stängt och Kelly's skulle precis stängas så vid 2.00 kom jag hem. Inte fullt så kul när man har skola dagen efter men det gick bra det med:)

Tack för kvällen!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards