Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Natalie - 27 mars 2009 14:15

Igår började det hela, jag frös även om jag hade på mig flera lager kläder, även om jag hade täcke och en filt över mig, även om rummet var välvärmt. Sen långt in på morgonen slängde jag av mig allt, så obehagligt varmt. Till och med mitt hår lockade upp sig av det.

Så vaknade imorse vid sjutiden, och var rätt pigg så åt frukost och sen gick jag och la mig. Vi hade inte kvar några ipren, och alla var på jobbet. Men när min mamma kom till jobbet så fick hon lov att gå och köpa både ipren och halstabletter till mig, (jag hade turen med mig då det bara var 4-5barn på jobbet). Hur söt var hon inte där? Så jag knarkar ipren, halstabletter och förkyldningstabletter..yey! Älskar min mamma som alltid bryr sig, ringer och frågar hur jag har blivit även om det bara är feber. <3

Nu sitter jag och dricker min goda smoothie betående av fruktyoghurt, kiwi, jordgubbe och hallon.

                         

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards