Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Natalie - 1 mars 2009 21:50

27/2:

Som sagt jag var med min underbara baby! Vi hade det riktigt mys, det går att reflektera tillbaka på inlägget jag skrev igår. <3 Min älskling vet hur han skall hålla mig mut-bar. Och det funkar alltid med choklad och rosor. Vi hade det iaf väldigt mysigt med let's dance, guitar hero och mys, som vanligt.

                      

28/2:

Denna lördagen spenderades som kvalitétid med min familj. Promenad i slottsskogen + 3 film, oxå trevligt! =)


1/3:

Ny månad, alltså 11dagar kvar till min födelsedag. Idag var det som sagt släktkalas (+ Natalie) för Catharina, ja smått (*156456) pirrigt att träffa släkten men det flöt samman. Vi hade det trevligt och jag fick ännu en dag träffa min underbara älskling.

                            



När jag kom hem blev det släktmiddag eller aa, för min del för att vi utländska har en jävla big family så var människorna som kom över bara ett axplock av alla som finns över hela världen. Grekland, Australien, Tyskland, USA osv. Men ja, det var ju trevligt, dessa var nya människor oxå som jag inte hade träffat på innan, alltså storsläkt, de tar aldrig slut.

Iaf jag blev aktiv och pluggade lite matte, det behövdes. Dock tråkigt, fast roligt på ett annat sätt.


                         




Av Natalie - 1 mars 2009 12:36

Godmorgon, har vaknat och gjort i ordning mig. Idag blir det kalas för Catharina, vilket innebär att jag får träffa mer av Andreas släkt, lite pinsamt. Men får hålla nerverna inom mig, haha. Ska snart iväg, men ni får iaf ha en bra söndag!

och grattis till Nibia som blir 18år idag! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards