Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Natalie - 25 mars 2009 22:59

Åh, pressen bara svämmar över mig. Det jävla stora franskaprovet, egentligen varför ens anstränga mig när jag vet att hon inte tänker höja mig? Men hon vill säkert få en anledning att sänka mig, men det kommer hon aldrig att få. Aldrig att jag ska få G i slutbetyg någongång, aldrig fått och kommer aldrig vilja få etc.

Idag har jag och Izabelle vart megaduktiga, efter dansen med den tråkiga Frankie så gick vi och dansade afro. Gud vad effektivt det var, svettades hur mycket som helst så känns det verkligen hur man arbetar med hela kroppen. Så snart ska vi vara redo för beach 09!

Btw, är det våffeldagen idag så våfflor för hela slanten blev det. :) Väldigt gott må jag säga!!

Nu ska jag lägga ifrån mig mina böcker och pussa dem godnatt för ett ögonblick, för nu ska jag prata med min baby i telefon! Godnatt!

ps. Stort grattis till Emilia som fyller 18år idag<3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards