Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Natalie - 22 mars 2009 19:08

- Träna minst 5ggr (inkluderat dansen, två tillfällen i skolan)
- Skaffa legitimation
- Börja plugga till ett franska-prov
- Arbeta effektivt med geografi-arbetet

Känns lite, men det är väldigt omfattande.

Av Natalie - 22 mars 2009 18:59

Fredag, 20/3:
Jag var med Andreas, spenderade det med att slappa och kolla på let's dance då Morgan åkte ut och jag blev hur ledsen som helst. Men nu hejjar vi iaf på Magnus eftersom att han förtjänar det mest. Han kämpar med sin 150kgs-kropp. Go Samulsson.


Lördag, 21/3:

Jag var duktig och cyklade bort mot sisjön eller ja, 421 för att dela ut lite cv. Sen mot kvällen gick jag hem till Izabelle för att fixa oss och sedan dra mot Michael som fyllde 19år i fredags. Så vi firade honom och det var hur trevligt som helst. Vi är så fina med våra fin-fina jeansjackor!



Söndag, 22/3:
Deprimerad nog så började jag läsa lite av svenskan men det gick hur dåligt som helst för gud så tråkigt det var. Så jag bestämde mig för att tänja upp min kondition istället så joggade lite i ruddalen men gud vad dåligt det gick. Fick håll och fick ont i min navelpiercing så jag gick de resterande 1km av lite mer än 5km. Men men en bra börja att sätta igång. Så ska försöka jogga nu varje söndag och vara duktig.

Annars idag, har jag varit hur seg som helst och jag har bara velat sova. But life's a bitch, sometimes.

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards