Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Natalie - 10 mars 2009 22:45

Dagen blev i princip kort, och faktiskt rolig. I svenskan kollade vi film, i geografin skulle vi höra på en genomgång sen påbörja ett arbete, och sen vart det håltimme i engelskan så jag och Sanna satte oss i solen som varade i några minuter och gosade i oss lite godis. Bad bad men gott. Hon har fått mig att älska vingummin, inte okej alltså men så jävla gott! Sen var det franska och sen hemåt.

Mer stressigt blev det sen när jag skulle iväg igen när jag kom hem vid halv fem...skulle åka till opal och träffa Andreas efter hans körskola så när vi kom hem till honom käka vi pizza och myste lite innan jag skulle iväg och vara hjälpledare. Sedan var jag tillbaka igen eller han mötte upp mig som en snygging och så blev det guitar hero och fika.

Nu sitter jag här, nästan rastlös så skall sätta på en film, hoppas ni har haft en bra dag! Puss!

ps. 2dagar kvar!!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards