Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Natalie - 26 mars 2009 18:18

Visste ni inte att kärlek kan komma via posten? Ligger på någon tusenlapp eller två så blir ni genast förälskade. Jag lovar att det funkar. GDH kiss pink plattången har fått sin speciella plats här hos oss. Den värmen som den ger oss här är otrolig hög. Välkommen hem älskling!


                        

Av Natalie - 26 mars 2009 15:05

Torsdag 26/3:
Veckan har gått hur fort som helst, typ i 200km/h. Somliga är glada, men min ångest (l'angoisse på franska) dyker upp för att dagarna närmar sig provdagen. Jag sitter med franskan nu och översätter en text, den är intressan men jag är så petig och får presentationsångest och måste få till texten. 

Jag har delat upp vad jag ska göra idag samt på söndag (på fredag och lördag tar jag det alltid lugnt och kopplar bort skolan, det är viktigt) så idag är det den sista dagen då jag ska få in allt i princip. Nu ska jag fortsätta sen ska jag hämta ut en plattång.


Follow - ` N A T A L I E  ´ -

Av Natalie - 26 mars 2009 01:33

Har suttit nu med geografin lite, gjort klart första delen, undersökningsresultatet så nu har jag papper över hela bordet. Och jag vet inte hur bra jag hade klarat det om inte jag hade såpass bra personer som hjälpte mig. Helt främmande personer, en som vägledde mig till personer jag kunde ta kontakt med så tog jag kontakt med flera. Så var det en som vidarebifogade en artikel och en annan som gav på ansvaret till en otroligt duktig kvinna som hjälpte mig en hel del. Nästan så att jag vill ha en TACK-sida. Där skulle namnen få skina, även om de inte får se namnen.

Men nu ska jag ta och lägga mig, kan njuta att min torsdag ser helt strålande ut. Jag börjar min enda lektion 10.50 och slutar 13.05 Underbart!

Follow - ` N A T A L I E  ´ -

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards