Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Natalie - 2 mars 2009 16:09

Gick till torget med syster min, hämtade ut paketet från H&M sen så drog vi till hyde park och åt där. När jag kom hem och skulle testa allt, så passa det bra. Får bara lära mig att acceptera min kropp så jag vågar visa mig i bikini i sommar.

Jag och syster pratade även om min 18årsdag. På torsdagen drar vi ut och äter sen tar några drinkar på sticky fingers och på lördag blir det förfest hos mig sen drar alla ut (som kan). Men det låter iaf bra! Hihi.

                                   

Av Natalie - 2 mars 2009 12:48

Tiden går så förbannat fort. Jag kommer fortfarande ihåg när jag fick det samtalet i klassrummet då min mamma berättade att farmor hade gått bort. Kom ihåg hur chockad och overkligt jag tyckte att det var. Begravningen var lika overklig, jag kunde fortfarande inte tro det. Ännu idag, efter precis fyra år idag så kan jag fortfarande inte förstå att farmor är borta. Hon finns någonstans i världen bara det att jag inte träffar henne. Så som min mormor som bor i USA, jag träffar inte henne ofta men jag vet att hon finns där. (Peppar peppar ta i trä). 4år sedan, och det är fortfarande lika tomt. Inga jul-, påsk- eller födelsedagsbesök. Bara en tom yta.. :/

Av Natalie - 2 mars 2009 12:34

Ja..Våren verkar inte vilja ta fart och våga visa sig. Istället faller en massa snö ner från skyn. Kom precis hem från skolan, hade en enda lektion, väldigt värt.. Fick oxå reda på att en lärare, som blev nyligen vår rektor dog igår så det var hemskt att påbörja en vecka på sådan sätt.

Men ja, det blir att plugga idag som vanligt, sen hämta ut mitt paket. Spännande att se hur allt sitter.

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards