Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Natalie - 7 mars 2009 13:00

Helt otroligt. Fick världens chock efter att Niclas åkte ut istället för Elisabeth? Hur är det möjligt? Hon ska iaf åka ut nästa vecka annars blir jag arg.
- Niclas, vad är det bästa du har fått med dig från let's dance?
- Laila.



Alltså det var det finaste, sen hade han värsta leendet och stoltheten (vilket jag oxå hade varit ifall jag hade fått med mig Laila även om jag är straight alltså, så jävla snygg är hon). Men åh det uppstod iaf kärlek i let's dance.


Jag har precis vaknat, ganska precis typ en timme sen. Vaknade med en igentäppt näsa och är lite bättre i nacken. Så nu är jag ombytt och klar. Väntar på att min storebrors brud ska komma över och träffa oss for the very first time, får se vad han har för sig denna gången. Senare på dagen blir att besöka Andreas, han var så söt i telefonen igår att jag nästan svimmade av. <3


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards