Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Natalie - 6 mars 2009 21:42

Jag mår helt seriöst skit. Skulle ta ett varmt bad förut, dels för att värken skulle släppa och för avkopplingen men det slutade med att jag trodde att jag skulle svimma och dö där inne. Seriöst, jag förstår inte det. Jag kunde verkligen inte stå på bena efteråt, så dåligt mådde jag och så ont hade jag i nacken. Så jag la mig i min säng och vilade tills "den gratis helikopter-fyllan" gick över. För det kändes verkligen så och nu längtar jag inte efter att festa på min 18årsdag.

Iaf har kollat let's dance, och nu väntar jag på utröstningen. Såklart att Elisabeth åker ut idag. Utan tvekan, men sen då? Alla är så grymt bra! Men sen för att  bara gissa så åker väl Laila's prins ut, Niclas. Sen då?? Spänningen ökar ju fan bara mer och mer. Sen blir det iaf film! PUSS

Av Natalie - 6 mars 2009 17:37

Äntligen fredag!
Började dagen med prov som gick relativt bra och dessutom fick jag reda på mitt matteprov. Fick 27/34...Dåligt enligt mig, jag borde sluta vara så självkritisk.

Sen var det samhälle sen dans som jag inte kunde vara med på. Fredric var sjuk så vi hade vikarie. Konstigt, igår tänkte jag "Fredric är ju aldrig sjuk" och nu är han hemma med magsjuka. Läskigt alltså!

Efter dansen mötte jag upp min storasyster och kollade skor! Hittade mina sommar- och vårskor, must have it! Åh vad jag längtar till sommaren!! Så köpte vi gottigott så nu har jag godis och coca cola vanilj. Ikväll blir det en lugn kväll med lets dance och film. Härligt härligt!


                 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards