Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Natalie - 15 mars 2009 22:12



Blev så glad att jag fick allt jag hade önskat mig. Sen fick jag några andra småsaker som jag glömde få med mig på bild. (Som ni märker själva så bestämde jag mig för ett par höga converse).

- Gladiator- sandaler av min syster och Andreas.
- Converse-skor av mamma.
- Jeansjacka av mamma.
- Jeansleggings av min syster och Andreas.
- Armband av Sanna.
- Kokos-balsam av Sanna.
- Adidaströja av Michelle, Hanna, Sofia, Martina, Erika, Izabelle, Natalie, Emelie.

och denna vackra rosen av Emelie och Natalie.

Av Natalie - 15 mars 2009 21:32

13/3:

Fredagen började (efter skolan) att jag slutade tidigt och fixade lite i lokalen. Sen mötte jag och min syster upp, Andreas och Stefani för att gå till UF-mässan. Sen bar det sig hem till Andreas för att se på let's dance och så mysigt.

14/3:
Idag fixades de sista pusselbitarna till min lilla fest. Sen så kom mina gäster så vi hade det trevligt och det var så kul att helt plötsligt började två av de som skulle komma, spy. Lustigt.. Men jag är glad att det blev de vännerna som kom! Jag var otroligt glad för det! Sen bar det av till chez amis och sen avslutade jag kvällen hos brottarn. Och var hemma så sent som 5...inte bra. Won't happen again.


                                         
Jag innan, jag skulle möta upp mina varmt välkommande gäster!
- Ballongklänning från en italiensk butik samt skor som pinar från wedins, fick bli outfiten!



Jag, Michelle, Hanna, Erika, Martina, Izabelle, Sofia, Sanna, Natalie, Emelie.
Tack att ni kom och firade mig! <3



Sen bar det av till Chez amiz, och vi hamnade med på vimmelbilderna.


15/3:
Vaknade av det härliga vårvädret och lockades ut för att först städa lokalen sen ta en promenad med Andreas. Mycket mysigt, vi pratade och så åt vi på mc-donalds. Inte bra men gott. Så småningom kommer det upp en sötbild på det. <3

                                             


 

Av Natalie - 15 mars 2009 13:53

Åh, jag fattar inte. Min röst är som gott som borta. Borta med vinden! Det är konsekvenser man får ta, att man t.ex tar den lite finare jackan än dunjackan. Iaf kom hem så sent som  5 imorse? och somna inte först halv sex. Godmorgon änna, och vaknade upp med mobilen vid fötterna. Hm.. trevligt. Mer update om igår kväll kommer upp senare. Nu blir det att städa lokalen, som brann typ två gånger igår. Hur fan lyckas man?

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards