Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Natalie - 25 februari 2009 21:11

Jag förstår faktiskt varför det är 18årsgräns. För vilka vill ha 16åringar springa runt där inne med falskleg? Det blir bara barnsligt. Såg precis på några bilder där jag fann en 92:a i bilden, vad kan hon vara 16, ska fylla 17. Ändå, även om det är ett år. Vänta tills du blir 18 fyllda. Jag är duktig som väntar, 15dagar kvar sen blir jag 18år. What a feeling, please believe me! Eller inte.

Åh juste, det var psykologi jag skulle studera...fan.

Av Natalie - 25 februari 2009 19:43

Åhh jag kom ihåg när man var liten och att chokladen var bara vägen till leksaken. Min lillebror var densamma, och jag var snäll som hjälpte till att ta bort choklad-skalet. Jag som tänkte ha en sockerfri-vecka. Äh, lillördag räknas!


                                         

Av Natalie - 25 februari 2009 19:01

Yes, vi skippade vår andra koreografi där vi skulle ha karaktärerna att vi var fulla och hade sugit av en kille eller vad fan var det? Men nu ska vi ha den koreografin som vi började med och fortsätter med den. Frankie är så snäll som sätter MVG, på de 5veckorna. Yey, ibland uppskattas danslektioner.

Av Natalie - 25 februari 2009 18:46

Jag behöver hjälp. Tänkte att jag skulle köpa ett par converse till våren men sen så blir jag alltid förvirrad när det alltid ska vara olika modeller. Därför vill jag gärna ha åsikter om jag ska köpa låga eller höga. Majoriteten vinner!

           

Av Natalie - 25 februari 2009 17:25

25/2:

Åh jag är så slappis. Känner mig hur trött som helst och jag orkar verkligen inte plugga till provet imorgon. :(     Iaf, skönt tyckte jag. Vad skönt det hade vart och bara ligga i badet. Men nej då, min kran spydde knappt ut någon vatten. Sjukt jobbigt att ens duscha  då! Blev jätteledsen. Men nu ska jag försöka läsa igenom allt en gång sen vill jag sova. Men fan att tiden går så långsamt.



                                    

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards