Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Natalie - 22 februari 2009 21:03

22/2:

Alltid denna äckliga ångesten över att ha skola imorgon! Bang på SOS på tisdag, pallar inte den äckliga håltimmen för att senare sluta halv fem. Dessutom får man inga betyg på den lektionen så whats the deal?


Egentligen borde jag plugga men jag satte på film. Övat på mitt tal som jag ska hålla imorgon. Sen har jag försökt studera psykologi men man blir ju bara psyko av det. Nej, men det var en bra bortförklaring. 

Ska komma igång med träningen denna veckan, hårdare än någonsin. Precis den meningen uttalar jag mig varje vecka. Damn me. 


 

Av Natalie - 22 februari 2009 17:14

20/2:

Vi var hemma hos Sofia och firade henne med god mat och dans. Vilket vart väldigt trevligt!:D


             


21/2:

Jag var med min älskling, kollade film, spelade guitar hero och lite som vi brukar göra. Kollade på spiderman och sen traskade vi ut i ett hav av snö. När jag kom hem så satte jag på Patrik 1.5 Den var faktiskt rätt bra för att vara en svensk film. Är vanligtvis väldigt skeptisk när det gäller svenskafilmer. Men denna var bra!


                                

22/2:

Vaknade av att solen bländade mig och låg ännu idag kvar i sängen och läste av min bok. Svenne, som jag blev rekommenderad av Sanna. Har faktiskt kommit rätt långt i den. Sen så har jag försökt plugga psykologi men detta avsnittet makes no sence! Jag blev även förnuftig och plockade fram min motionscykel i 40min!



Följ min blogg med bloglovin

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards