Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Natalie - 2 februari 2009 20:38

När jag hade tränat klart så väntade jag på bussen och hade min mobil som jag pratade i med Andreas. Sen när jag sätter mig i bussen, ganska långt bak så är det någon som rycker i min jacka först. Ser att det är en alkoholpåverkad man som luktade målarfärg och sluddrade. "Kan vi byta mobil?" Ehm.. 1. jag pratar i min mobil och varför skulle jag vilja byta med en påverkad främling? Sen satt en annan typ vid andra sidan som gesta "ignonera honom, han är påverkad" men sen så rycker han i mig igen och försöker ta min mobil så då blir jag arg och sätter mig därframme! Då märkte jag att han antagligen tagit tjack eller amfetamin. Sen när jag går av vid frölunda, så ser jag att han nästan springer fram till mig och sparkar mig hårt bakom mig. Det gjorde jätteont. "vad fan gör du" var det ända som jag fick ut mig. Alltså är det det här vi skattar, ska det gå till en massa jävla knark? Ska våra föräldrar och alla vi känner, slita arslet av sig sen beskatta 33% av lönen för att pundare skall få knark? Sen vilja ta min mobil för att antagligen sälja den och köpa knark? Det är bara absurd!


Over and out / En ARG Natalie 

Av Natalie - 2 februari 2009 16:21

Tjoho, måndag igen nu då! Började 12.25, kan det bli bättre än så? Ha två lektioner och sluta 14.55 Det var assoft, även om min hjärna inte var med på lektionerna så klarade jag dagen. Idag ska jag iväg och träna snart, ska oxå bli skönt, men märkte nyligen att passet börjar 10minuter tidigare så får ta en tidigare buss idag. Den tar en kvart, inte skoj, jag får väl underhålla mig med någon läxa på bussen eller kanske ringa någon? Läxa lät nyttigare. Får väl bli att jag läser igenom min bokrecension så jag vet vad jag ska prata om imorgon så det blir nog bra. Förövrigt kommer det vara softa sovmorgon i veckan, BEHÖVLIGT innan lovet!

Efter träningen ska jag sitta lite med min svenska miniprojektarbete och försöka komma fram till något och läsa lite geografi till halvklassen imorgon. Men nu ska jag tillägna lite tid åt engelskan innan jag går hemifrån. Duktig flicka. =)

Min helg btw var helt suverän! :* Konstigt att den springer iväg alltså! See you later!

Over and out

/ Natalie 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards