Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Natalie - 4 februari 2009 21:17

Hade bara två lektioner idag, okej, egentligen tre men skippade dansen idag eftersom att jag skulle med min syster som skulle tatuera sig!! På vägen hem från skolan för att möta upp min syster, träffade jag på en gammal vän som jag stod och pratade med en stund sen drog jag och syster bort mot torget, där var även en Andreas. Oj slumpen!;) Sen åkte vi till mölndalcentrum och det tog åra tal att hitta till wicked tatto, men det gick efter några samtal!

Min syster tatuera "Carpe diem" assnyggt på revbenen, bild kommer!:D Och guess vad? Vi bokade tid för våra gemensamma tatuering den 19mars!! Får se vad det blir, har massa idéer!!:D



                    
/ Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards