Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Natalie - 24 februari 2009 21:32

24/2:

Åh tisdagen gick ju utmärkt. Snabbare än vad det brukar vara som tur var. Jag fick reda på att jag inte kommer ha det passet framöver utan kommer iaf ha det runt en månad och så men det är ju bra? Sen får jag hoppa in som vikarie. Men det var sjukt kul idag. Trevliga damer på passet. Dessutom var det ett rätt hårt pass men grejjen är att jag var hur kissnödig som helst så det var sjukt jobbigt. Sen träffade jag min älskling oxå, åh vad han blir extra oemotståndig på vardagar.

Gullig min pappa är som kör och hämtar mig, fast man kan säga att min syster hämtade mig eftersom att hon övningskörde hem. Hon är rätt bra fast det med parkera, öva öva öva. Det är övning som ger färdighet.

Ne nu tänkte jag börja med lite plugg, det är behövligt. Lite franska? Oui oui.

Visst ser en fransman ut såhär?

                              

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards