Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Natalie - 12 februari 2009 23:17

12/2:

Kom precis hem från favoriten Sanna, det var ett tag sen vi sågs. Så vi stack över till linnéplatsen för att hyra film och köpa godis. Så det blev the strangers. Det roliga var att inga hade först ett leg på oss, attans alltså. Men sen så var det så komiskt att han kunde ringa till en av våra föräldrar för att få ett godkännande. Det var så jävla kul. "Hej, jag ringer från hemmakväll och undrar om din dotter kan få hyra film?" Alltså nej, klart hon inte får, shit! HAHA! Iaf den var wierd den filmen men tacka gud för att filtar finns! =)

Sen så tog vi en promenix efter filmen och så kommer ju spårvagnarna aldrig eftersom att vi ville lämna tillbaka filmen samma dag för att bli av med det. Så väntar vi på 13-spårvagnen som kommer aldrig så vi tar en buss så ser vi den åka förbi. Vi bara: NOO. Men sen kom vi på att den tar en jävla omväg via hela stan så vi gjorde ett bra val.



Bra dag med en bra tjej!


Av Natalie - 12 februari 2009 13:44

12/2:

Innan jag börjar skriva något så börjar jag med det viktigaste: om en månad blir jag 18år!! Gud vad tiden går fort, börjar ju bli gråhårig. Mer möjligheter och vuxenpoängen kan börja.

Iaf, jag vaknade ur mina spännande drömmar för en stund sen. Hade världens action-dröm där en man i vit läkardräkt skulle mörda mig med en spruta. Hur hemskt som helst. Och en annan som handlade om att jag skulle på bio, på något konstigt sätt så var jag för kort för att se båda raderna av texten =( I en annan dröm så var det fotografering för bröllopsklänningar och sånt. Gud jag ville inte att den drömmen skulle ta slut=(. Det är rätt hemskt när dröm nr 1 drömde jag sist när ett par nycklar öppnade min dörr och människan smög sig in och jag vet att alla är på jobbet och jag vart asrädd. Så jag höll i min mobil och var beredd på att fly. Tänk så hade det varit läkaren med sprutan? Nej men det visades att det var min bror som kom för tidigt hem från jobbet.

 Men nu måste jag hoppa in i duschen och möblera om mitt ansikte. Ciao!


Av Natalie - 12 februari 2009 01:14

Well, kom precis hem, ja precis och precis, var ett litet tag sedan. Skulle träffa min Andreas så vi hade det mys, spelade kort och guitar hero, lite som vanligt och så. Åt hos honom och det var hur gott som helst, det var något nytt recept som jag ska få av hans mamma. Sen efter maten kom David och joinade oss, mycket längesen sen sist och det var hur kul som helst. Han är en lika guitar hero freak som mig så vi lirar framtill att vi skall träffa André och går en liten promenix upp till sands. Hur skön kille som helst, det är bara en måste att se en skräckfilm med honom, I'm still waiting for that day. (Andreas det var en pike till dig så du fixar det) Hahah, de flesta vet nog varför det just ska vara en skräckfilm, muhaha!


Iaf sen gick vi hem till Andreas igen kollade film och hade det allmänt trevligt!! Sedan följer Andreas mig hem och jag är hur paranoid som helst. Alltid när vi går igenom den jävla skogen så tror jag att det är massa äckliga typer som förföljer oss. Så jag kollar bak och till sidorna hela jävla tiden och det är hur äckligt som helst. Och nu sitter jag här och darrar minsann! CIAO!
                              

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards