Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Natalie - 3 februari 2009 20:35

satt mest hemma och var uttråkad sen så bad han mig gå ut, så öppnar jag ytterdörren så ser jag en ros på marken. världens leende lyste upp, sen på nästa sms skrev han; kolla åt höger, så ser jag min underbarling. så gick vi på en liten promenix, sjukt mysigt!! <3



Av Natalie - 3 februari 2009 16:46

Det var tänkt att det skulle vara en tvärlång dag, fullproppad med lektionen men så var inte fallet. Dagen började med sex och samlevnad, 08.40, och efter att vi hade det i en timme hade jag rast till 10.10 där jag skulle bokredovisa i svenskan som tog 30min. Eftersom vi fick över 30min rast till 11.10 så lunchade vi efteråt då vi hade vårt geografi-semenarie! Men nu började vår 2½timmars rast eftersom vår engelskalärare var sjuk, vilket är ett mirakel!! Hon har aldrig varit det, men det dåliga var att jag och Sanna hade en lektion kvar som började halv tre. Jag hade franska och hon bild. Inte okej. Så först åkte vi hem till Sanna för att hämta några grejer sen häpna lite, haha iaf för min del. Sen så åkte vi till järntorget och tog en spårvagn till olivedal för att sedan gå till 4-gott och köpa godis, mycket mycket gott tyckte vi! Sen träffar vi min mamma på hållplatsen eftersom hon jobbar där i närheten så åkte vi med 2an till axel och bytte för att åka till positivgatan. Många byten för att komma till skolan. Så jag kom precis hem från skolan och jag känner verkligen inte för att åka iväg någonstans och träna? Får möjligtvis göra några sit-ups och så hemma? Maybe..får se.. ska iallafall grejja med mitt svenska projektarbete och troligtvis kolla film, det var längesen och det vill jag!

Får se tonight! ;D / Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards