Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Natalie - 9 februari 2009 22:18

Det blev att jag såg på seven pounds istället, en drama film med Will Smith i huvudroll. Måste säga att den här filmen må vara seg i början, man kanske inte begriper sig på vad den handlar om, om man inte ställer sig in i det. Först förstod jag ingenting men ju närmre man kom filmen desto mer förstod man budskapet bakom filmen. Den var djup och sorglig. Det är en sådan film där man ser hela filmen och mot slutet förstår man filmen, då får man en sådan "aha" - feeling.
I liked it. / Natalie.



Av Natalie - 9 februari 2009 19:00

9/2:

 Idag ville min lillebror åka skridskor med sin favorit-syster. (schh Sandra, säg inget, det är så!) Och vi hade det riktigt mysigt! Även om vi var bambi på hal is så var vi även stjärnor på is! Okej vi får väl tro det;). Vi hade trots allt på oss de bekvämaste & de mesta stabila skorna (skridskor) och blev stjärnor på is! Med varmchoklad och fika så blir det alltid fullt i magen. (och jag använde faktiskt inte stödsaken hela tiden, den är ju bara rolig!) En härlig dag med min härliga lillebror. Tror vi ska se bolt ikväll, få se hur det blir med det! / Natalie. 


 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards