Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Natalie - 5 februari 2009 22:44

Kom precis hem från Andreas, mysigt. Sen när jag kom hem så har min syster fixat en ny frisyr! Kände verkligen inte igen henne. Men det blev snyggt. That all that I wanted to say. / Natalie

Av Natalie - 5 februari 2009 15:04

Strax ska jag iväg till denna söta pojken! Fast så liten är han inte nu. Så jävla söt from then to now! <3

Tänk att jag lekte med denna pojken när jag var liten, det är rätt gulligt. :)

Av Natalie - 5 februari 2009 13:46

logi.. haha. Psykologi var dagens enda lektion, vilket kändes både onödigt och skönt på samma gång. Vaknade vid 11.00, alltså det är verkligen helg hela veckan, sovmorgon<3 Imorgon fortsätter sovmorgonen till 11.20 börjar jag:( ganska tidigt, haha! Nej men nu dricker jag min latte och väntar på att min älskling slutar skolan och ska börja och sluta sin körlektion!! För idag ska vi vara duktiga och plugga tillsammans.. får se hur det blir!

Helgen verkar iaf bli kanon!! På fredag, alltså imorgon = den efterlängtade dansen och senare på kvällen ska förmodligen Mona komma till mig och vi ska ha en myskväll, vilket var längesen sen sist! Det negativa med det är att jag måste städa för att hon skall veta var min soffa ligger i rummet och så att hon ser mitt golv ens. Så det är en fördel för att jag blir tvungen att städa, tack Mona! Haha! Saknat ihjäl flickan alltså<3.

Iaf på lördag ska vi fira Zara som har fyllt 18år och Emil som fyllt 20år. Så det ska bli riktigt nice. Vid tolvslaget är det den 8/2 alltså har jag och min älskling 1år tillsammans!! Så dagen efter (vi får inte vara bakis) ska vi fira vår dag, får se hur det blir, restaurangen som vi planerat gå till är stängd då, så den tar vi på alla hjärtans dag! =) Så denna helgen kommer vara något att se framemot alltså!!

Nu vet jag inte vad jag ska göra och det suger att jag inte vet:( Vad kan jag göra i två timmar?

/ Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards