Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Natalie - 21 februari 2009 22:59

Jag fattar inte att det kan snöa såhär mycket? Kom precis hem från Andreas, en timme senare hade inneburit 3dm snö! Vi har iaf haft det väldigt mysigt. Kollat på spiderman så skall vi kolla tvåan och trean följande gångerna då jag ska till honom. Det har blivit en viss tradition att vi gör så!

Men nu ska jag sätta på lets dance på replay för jag missade igår! PUSS.

 


                                    

Av Natalie - 21 februari 2009 13:46

21/2:

Åh, det vart längesen jag kände mig så utvilad. När jag vaknade imorse, efter en crazy kväll hos Sofia igår, låg jag kvar i sängen och bara låg där. Annars vid skoldagar, så flyger jag upp ur sängen eftersom att jag alltid ställer klockan så jag hinner precis. Men imorse okej 13.00, kände jag hur skönt det var att ligga kvar i sängen och läste lite i min bok innan jag gick upp och gjorde en omelett. Ska försöka komma igång för att fixa mig, ska snart träffa älskling. Orkar ingenting idag så det blir: på med mjukis och bort mot Andreas och bara softa. PUSS

 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards