Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Natalie - 31 januari 2009 02:22

Åh.. kom precis hem från Sanna. Vi hade det sjukt mysigt, tyckte jag! Alla gick bra ihop och det var asbra, även om det var typ av en blind-dubbel-dejt! Vi kollade på World Trade Center hemsk film, men egentligen inget att rekomendera. Vi spelade med andra ord, tjejerna mot killarna, självklart vinner jag och Sanna, annars hade jag blivit sur:$ Dålig förlorare for sure! Hihi. Sen zappa vi på tv:n, och helt enkelt umgicks och gottade oss med godis! Sen gick vi hemåt, jag & älskling kände för en längre promenad så vi gick ända bort mot filmtajm och dropa av filmen, för att ta en promenad. :) Det är vad jag kallar en perfekt fredag, med väldigt bra människor! <3 Massa kärlek till er. Nu ska jag ringa älskling, sova sen upp och träffa Sandra & Lina för att åka in till stan, kanske kommer Sanna oxå in? :D Hihi, får se imorgon. Godnatt! :*

Over and out / Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards