Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Natalie - 29 januari 2009 18:05

Aloha! Betyder det ens hej? Haha, ne men iaf, nu är vi inne på torsdag, alltså imorgon är det fredag, men det tror jag redan att ni har listat ut! Jag hade en psykologi-prov idag, gick sådär, men får se hur det blev eftersom det iaf kändes bra, tror jag. Efter skolan var jag & Sanna lite vilsna så vi gick hem till mig pluggade lite samhäll eftersom vi har prov imorgon, inte okej! Valuta och valutahandel, säg något tråkigare så får du en köss! Samhäll ska vara roligt inte tråkigt, det ska vara intressant inte ointressant! Iaf, sen skulle Sanna dra så jag och min syster drog in till torget och kollade runt, och träffade Andreas en väldigt kort stund(!) Även om vi snart varit tillsammans i 1år, så kände jag mig asny kär. Fast han drog när vi skulle in till sisjön och handla till mamsen.

Nu mina damer och herrar, skall denna damen som knäpper in bokstäver i datorskärmen, föra blicken till valuta och valutahandel, och förstå lite. Alltså kommer det ta tid. Så ciao ciao mes amis!

Over and out 

/ Natalie 

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards