Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Natalie - 23 januari 2009 20:26

Det finns ingen bättre tid än just nu att vara lycklig. Lycka är en resa inte en destination. Så arbeta som om du inte behövde pengar, älska som om du aldrig blivit sårad och dansa som om ingen såg dig.


eftersom jag precis åt min dagens första rätt kände jag att huvudvärken försökte berätta det åt mig. "ät du är hungrig, annars pinar jag dig" typ så. har levt på två glas sockersaltlösning, så jävla äckligt. för okänsliga: jag behöll maten. =) nu är jag bara enormt sugen på att bli frisk, och få i mig lite socker, inte sockersaltlösning(!) typ choklad och alhgrens bilar. för mer okänsliga: tror att maten inte kommer att stanna i magen länge till, men jag får hoppas på det. =(

Over and out / Natalie

Av Natalie - 23 januari 2009 12:56

fan, imorse drömde jag att jag var illemående så aja tänkte jag, bara en dröm, men det fortsatte och så insåg jag att jag inte drömde utan sprang ut till toan och "splash". fyfan..magsjuka? det är fan det värsta som finns. kan inte äta heller, min mage är så jävla insjunken och det känns som jag gått ner 132423kg! så får jag dricka kokt vatten med socker och salt för att jag ska bli bättre, men det är så jävla äckligt att jag hellre spyr upp det! =( min efterlängtade helg kommer bestå av spya och hunger... får skjuta upp allt till nästa helg då. fan.


Over and out / Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards