Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Natalie - 22 januari 2009 21:40

Ja, vad ska man säga. De 2h och 46minuterna var värda det! Men dock när man började bli allt för kissnödig så kunde en viss man jämte mig inte sitta still haha! Men det var trevligt, känner mig sådär extremt trött och det känns som min helg redan har börjat, och det känns hur skönt som helst. Så nu ska jag skölja bort sminket, stänga av datorn och ligga i sängen, typ prata lite i telefon. Mysigt om kvällarna, hihi.

Over and out / Natalie




Av Natalie - 22 januari 2009 15:00

ibland känns det verkligen som dagar bara springer och racar förbi. som om det är en tävling till fredag, och det får dagarna fortsätta med bara de tar en paus över helgen! helt sjukt skönt att det redan är fredag imorgon. hela helgen är planerad, underbart! ska dessutom på bio idag, benjamin buttons otroliga liv, drama/komedi. det ska bli trevligt att se vad brad pitt har att erbjuda oss i 2h och 46min. hoppas det inte blir dölänge bara. just därför valde vi en tidig filmvisning, halv sex! så det inte blir försent när morgondagen ljusnar till en skoldag! blir som en liten dubbeldejt med jag och älskling, min syster och ville! hihi. syskondubbeldejt, haha roligt.

aja, idag i alla fall hade jag det jobbiga geografiprovet, som gick sådär bra, men jag satsar inte så högt där eftersom geografi är så himla omfattande. det handlar inte om kartor utan det handlar om det som rinner mellan sanden. fast ibland är det ju intressant, men befolkning, jo det är ...intressant. iaf nog om skolan, känns som läxor är föda för att lärarna skall kunna överleva. har fullproppat nästa vecka, men det tar jag itu nästa vecka, nu ska jag bara vara. det var ett råd som jag fick av min gamla lärare i grundskolan, att ibland behöver jag inte göra något, utan bara vara. först förstod jag inte vad hon menade men nu förstår jag att jag måste tagga ner några kilo för att inte stressa upp mig så jävla mycket som jag brukar göra.

over and out / natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards