Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Natalie - 11 januari 2009 21:58

i fredags var det ingen bra dag. skrev av mig på min privata dagbok hemma och oj, vilka fina tår-pölar. det var längesen jag mådde så dåligt men ja..i lördags blev det bättre för då var jag med andreas. han får mig att känna mig bra. söndag.. ja, det är bara att kolla tidigare inlägg. ciao!

Av Natalie - 11 januari 2009 21:53

maybe it was the end of our chapter and maybe not. 


ångest. istället för att läsa samhällsskiten så tränade jag, vilket oxå var bra men jag sätter på, därefter en film. efter jag hade duschat och sånt. och nu sitter jag vid min dator och skriver på min blogg och ska snart prata med min älskling i telefonen. bra natalie, väldigt lyckat, kanon! skola imorgon, gissa vem som längtar? helt seriöst så behöver jag många gissningar eftersom jag tror inte att någon gör det. 

bit by bit, you fade away.

Av Natalie - 11 januari 2009 16:28

men ja visst, bara rubriken låter hur roligt som helst! prov på det på fredag. ibland undrar jag varför jag ens valde samhällsprogrammet när jag tycker att det är världens tråkigaste ämne! förstår ingenting. bara en massa texter. och provet är inte ens svar från häftet utan analyserande frågor, vilket jag hatar. så detta kommer inte gå bra när det nu är årets första prov så skall detta gå åt helvetet. men jag har iaf bestämt mig att träna nu regelbundet och inte ha några fler bortförklaringar. 2009 = nya tag!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards