Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Rubrik saknas

Av Natalie - 10 september 2008 21:47

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Well, några cm på 157,3 skulle inte sitta fel!

Skulle du vilja väga mer? Nej snarare mindre!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Nej, men otroligt ledsen. :/

Skulle du vilja ha sex med en kändis?  My boyfriend är famous så!:D haha

Skulle du vilja dricka dig full nu? Hahaha jo tack;) 

Nio KAN

Kan du röra på öronen? Nej det tror jag inte!

Kan du slicka dig på näsan? Litee

Kan du kolla i kors med ögonen?  Ehm...lite kanske?

Kan dina föräldrar lita på dig? Ibland:D

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? När jag sover, kanske!:D

Kan du vara på fest utan att dricka? Ja, det kan jag=) men helst inte

Kan dina vänner lita på dig? Ja, eller man får hoppas på  det.

Kan du tänka dig att pierca naveln? Ja men det är inte nödvändigt.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Helst inte!

Tio HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jajamen!:D

Har du ett syskon? Tre!

Har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert!:D

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Halvt!

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej:D

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja men kommer/vill aldrig testa det!

Har du ljugit på någon fråga än då? Nix!

Femton VEM

Vem är din bäste vän? Har en del bästa vänner.. men den första som hoppa upp först är izabelle!

Vem älskar du? Andreas, min familj&vänner!

Vem är den bästa artisten?  Dixie Chicks!

Vem pratade du senast i telefon med? Andreas

Snyggast i världen? JAG SÅKLART! nejmen vet inte,  min andreas!:D

Vem är snällast i världen? Andreas, rakt igenom!

Vem vill du prata med? Lär ju snart prata med Andreas

Vem sov du med senast? Andreas

Vem såg du full senast? Ehm..det var nog Izabelle, Sofia & Martina & co!

Vem vet allt om dig? Min syster &  izabelle, Andreas as well

Vem kysste du senast? Andreas!

Vem kramade du senast? Hm..vem kan det ha vart, Michelle?

Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner hoppas jag, min syster & pojkvän

Vem kan du berätta allt för? Izabelle, Sandra, Andreas

Vem hatar du? Ingen!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 2 maj 2009 01:04

Nu finns min blogg tillgänglig & observera att denna bloggen inte kommer att försvinna men den kommer inte att uppdateras. http://stylebynatalie.blogg.se/...

Av Natalie - 1 maj 2009 23:32

Oh herregud. Har hittat världens finaste platåskor, och jag vill ha dem. Jag är redan kär. Tänk att en bild gör att jag, seriöst faller! Kärleken finns på bianco, såg de redan på tidning för några dagar sen men då kommer det upp på en blogg som jag l...

Av Natalie - 1 maj 2009 21:02

Ja, egentligen skulle vi ju gå på liseberg? Men nej, det var den längsta kön bara att komma in så dagen på liseberg ska vi förskjuta. Så istället åkte vi och handla och jag köpte mig (eller mamma köpte till mig) vecko revyn och satte mig ute i solen ...

Av Natalie - 1 maj 2009 20:49

Dagen började med att jag träffade upp dessa godingarna och åkte till kannebäck, där vi var sist & firade valborg!Jag måste bara säga att detta var den bästa valborgen på flera år. Det vart nytt härligt folk speciellt "härliga" var Linnéa & Agge, lär...

Av Natalie - 1 maj 2009 13:09

Första maj och solen skiner! Som innebär att jag & mina tre syskon ska på liseberg idag. Min lillebror Kevin som har precis blivit 140 är orolig för att inte få åka något för de kommer tro att han är 139,5. Han är nästan lite patetisk som mig när jag...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards