Alla inlägg den 13 september 2008

Av Natalie - 13 september 2008 20:48

Idag blev det att festa med sötnosen sofia , hennes vän ninni & min andreas!:)
för vår del så blev det att åka ut ändaaa till landvettern för att festa hos en som hette linn, haha jo men pretty vild fest som slutade med att polisen kom & slängde ut oss (a) "konstapel, du verkar sur, är du det? vad heter du?" hahaha jag är ju så himla mogen i alla situationer! jag lyckades ändå få med mina cider som han bad mig lämna kvar, hell no, aldrig att de tar min alkohol(A) men fastän det blev krångligt med bussar & så, så kom andreas mor och hämtade oss, följde mig till min port. men fett med nice och sofia, denna gången ska vi inte ses efter ett helt jävla år! :D <3 kärlek till dig! & till dig andreas! <3

Av Natalie - 13 september 2008 14:49

ikväll blir det fest, hoppas det bliva lyckad, men det blir nog aldrig misslyckat vad det nu blir när det är med min pojk! :) så sitter här & fixar mig, snart blir det förfest hos honom ;) sen drar vi vidare på fäääst!
ha det folket!:D

Av Natalie - 13 september 2008 12:14

jag fattar bara inte hur man kan hålla på hela tiden? :/ jag menar hur orkar man?! försök må bra på insidan, för det ser inte så bra ut på utsidan. glädj dig själv, för du kommer aldrig kunna glädja dig åt andra annars.

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards