Alla inlägg den 6 september 2008

Av Natalie - 6 september 2008 13:15

åhh tycker att det är hemskt jobbigt att vara förkyld, sönderhes & hostig!
iaf, några från australien kommer idag på middag, väldigt mysigt, nej men maten är efterlängtat dock.

precis städat klart mitt rum, skinande rent? ehm..lite iaf:) men hoppas verkligen på att bli bättre, dels för att kunna träna & dels för att det är så osexigt att vara så jävla hes så man knappast kan prata. :P 

Av Natalie - 6 september 2008 13:07

hur jävla omoget som helst. en sån liten sak? det går inte ens att jämföra på en skala hur jävla omoget det är att bli sur för en sån liten grej? det står med överallt om det du inte vill att folk ska veta, så vad egentligen gjorde det?
jag slår vad om att du förvärrar "situationen" när du berättar det till andra folk. hm.. jag har en klar sak för mig egentligen. har aldrig tänkt på det innan. om man inte kan "krusa" eller bryta isen mellan en vän, ifall man är osams, då bevisar man att man inte bryr sig ifall vänskapen bryts. jag har tendensen att lösa saker, men denna gången tycker jag att det är upp till bevis om du verkligen vill ha mig kvar som vän. för jag orkar inte hålla på & säga förlåt för något jag inte gjort fel. om du tänker efter så kommer du någondag skratta åt det & undra varför du blev sne? okej, berätta inga saker till mig, det gör mig inte ont av det heller. & jag har även fått klart för mig att inte ta vänner för givet, för vissa orkar helt enkelt inte att glädja sig åt andra ;/.

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards