Alla inlägg den 9 september 2008

Av Natalie - 9 september 2008 16:57

däremot hatar jag att ha någon slags förkyldning & hosta som medför att jag inte får träna!! pappa säger att jag ska stanna hemma ikväll för jag var ju faktiskt ute igår, men mamma säger jämnt att pappa har rätt, det är något  de inte förstår!! sitter för mig själv och drömmer mig bort, tommy sitter utanför!! han säger heeej kom ut till mig, fast du är tjej så är det helt okej!!
okej hur fan kom jag in på den låten? haha jag är sick in the head, ibland..alltid..hihi.. ehm men så får det bli, ska knarka te med honoung ikväll, precis som jag gör varje morgon men ja! CIAO

Av Natalie - 9 september 2008 16:53

Nu har jag bestämt mig, för att inte krångla så ska jag sluta. Jag ska sluta prata om det som gör en ointresserad. Man märker det så lätt på folk när man pratar om någon/något så orkar de inte höra. Vill någon höra så är det att fråga men jag tror inte jag borde prata så mycket om det just för att folk inte gillar att höra eller a, en specifik. :P Det tycker jag är synd, för när det gäller mig så älskar jag att höra om sånt! :) Det är lite annourlunda när man väl har det kanske? :D ROLIGT att ingen fattar något förutom jag, lalalalaaaaa!:D ciaociao!

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards