Alla inlägg den 7 september 2008

Av Natalie - 7 september 2008 20:29

har precis gjort klart my project work in english, eller jag tror iaf att den blev okej men jag la inte min själ i den. får helt enkelt nöja mig. franskaläxan till på tisdag är klar, dvs härligt bra! :) liten repetion imorgon & det blir fine! har läst ut innan jag dör på 3dagar som bestod av 305sidor så har påbörjat smått med snabba cash, dock inte min genre grupp men det funkar änna. hoppas verkligen att den är bra för den är på 474 sidor, dvs måste vara bra för att den ska driva mig mot slutet!


iaf, bortsett från skolan imorgon, så firar vi 7månader, väldigt trevligt. :) senare på kvällen ska jag dansa, första kursdagen, mvd medel/avancerat med lotta. ser väldigt mycket framemot!:)

jag har bestämt mig att jag ska uppdatera här så ofta jag kan! great, ehm..ha det bra änna!!

Av Natalie - 7 september 2008 15:07

idag var jag med zara för vi skulle ha kalas!:D mysigt. andreas lillasyster som fyllde hela 10år för någon vecka sedan.  så söt som andreas är , så hänger han med till träningsverket tidigt på morgonen för att träffa mig  (a) sen efter det promenerade vi hem & satte oss vid järnbrottsskolan, tjöta &  lyssnade på musik. allmänt mys. <3  vi har börjat planera upp våra helger bättre, så nästa helg då jävlar, då ska vi ha det riktigt skoj!:D ser framemot. pussenpåalla som läser min lilla bloggis! inte illa att man får pussar för det (A)

Av Natalie - 7 september 2008 00:17

gång på gång på gång. slutar det aldrig?

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards